• Fotobatohy
  • Rádi vám poradíme
    +420 228 811 811
    Po - Pia: 9:00 - 18:00
  • Moje konto
  • je prázdny
    za 0,- €
Omezený počet kusů
Nová fotoalba Printworks
Vše pro Polaroid i Instax
 Novinky
Změna platební brány, platba v CZK i EUR

Vážení zákazníci, od 11. 5. 2024 vám nově umožňujeme platit českou platební bránou Comgate. Je vám k dispozici mnohem více způsobů platby. Nově je možné platit kartou i v EUR.


Změna DPH od 1. 1. 2024

Vážení zákazníci, od nového roku vchází v platnost novela o změně sazeb DPH. V našem sortimentu nedochází k žádným změnám. Přesto vás žádáme o pečlivou kontroluj objednávek na IČ. S dotazy nás neváhejte kontaktovat.

 Hodnocení zákazníků

  • ?
    Overený zákazník     
    Rychle dodani. Nenasla jsem.

  • PV
    Petra, Praha     
    Vstricnost, Ochota, Rychlost.

  • ZH
    Zdeněk, Broumov     
    Rychlé doručení, Dobře zabalená zásilka, Dobrá komunikace.

  • BH
    Barbara, Zlín     
    Super jednání, Při nedostupnosti objednaného zboží byla nabídnuta alternativa za sníženou cenu.
Zobraziť ďalšie
 Události z foto oboru
  • Pridané: 01.01.2021

Nákup v internetovém obchodě Fotobatohy.sk

  1. Vyberte požadovaný tovar alebo sa prihláste do systému.
  2. Ak máte o výrobok záujem, zadajte počet kusov a kliknite na ikonu pridať do košíka. Takto si môžete vybrať a pridať do nákupného košíka viac produktov.
  3. Ak chcete zastaviť nakupovanie, kliknite na ikonu nákupného košíka v hornom navigačnom menu. Získate prístup k obsahu nákupného košíka, kde môžete dodatočne odstrániť alebo zmeniť počet produktov. Vykonané zmeny sa prejavia po kliknutí mimo polí alebo po stlačení klávesu Enter. Ak ste s výberom spokojní, kliknite na tlačidlo "Pokračovať".
  4. Vyberte spôsob dopravy a platby.
  5. Zadajte svoje dodacie údaje a kliknite na tlačidlo "Pokračovať" (ak ste prihlásení a už ste si vytvorili účet, polia sa vyplnia automaticky).
  6. Po skontrolovaní všetkých údajov a odsúhlasení podmienok odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo odeslat objednávku.
  7. Po odoslaní a spracovaní objednávky vám bude na váš e-mail okamžite zaslané potvrdenie o prijatí objednávky prevádzkovateľom. V prípade potreby vám na uvedenú e-mailovú adresu zašleme ďalšie informácie týkajúce sa vašej objednávky.
  8. Váš tovar vám bude doručený na základe dodacej lehoty.

Informace o produktech

Produkty na eshopu obsahují všechny důležité informace jako je obrázek, popis, parametry, dostupné varianty a subvariantyaktuální skladové zásoby, různé identifikační kódy a v některých případech návodyvidea nebo technické dokumenty ke stažení. V případě jakýchkoliv dotazů ke konkrétnímu produktu lze využít kontaktní formulář "dotaz k produktu" zobrazující se v detailu každého produktu.

Pojištění zboží

Zboží je pojištěno v rámci přepravní společnosti na hodnotu zboží, které obsahují zásilku. Pojištění platí na dobu během převozu až do doby, kdy je zboží k zákazníkovi doručeno. Před převzetím zboží od doručovatele doporučujeme pozorně zkontrolovat balík nebo obal zásilky. V případě, že je zásilka poškozena doporučujeme tuto informaci zaevidovat přes dostupné možnosti doručovatele případně zásilku ihned reklamovat jako škodnou událost na straně doručovatele.

Výměna zboží

Nejste spokojeni s velikostí batohu nebo chcete jinou barvu zakoupeného zboží? Poskytujeme až 14denní možnost vyměnit si zakoupené zboží ve stejné hodnotě. Pro výměnu zboží nás neváhejte kontaktovat.

Vrácení zboží

Na jakékoliv zboží v našem eshopu poskytujeme záruku na vrácení zboží do 14 dnů od doručení zboží. Podmínkou je nepoškozené zboží s originálním balením bez známek používání. Pro vrácení takového zboží vyplňte formulář odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.

Instalace zakoupeného zboží

Veškeré zboží zakoupené v našem eshopu obsahuje český návod k použití buď v přibaleném dokumentu, elektronické forně nebo na jeho obalu. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Sledování zásilek

O každém stavu objednávky je uživatel informován na speciálním odkazu objednávky i na zadaný e-mail a při odeslání i formou SMS. Při předání zásilky přepravní službě je na e-mail odesíláno sledovací číslo s odkazem na sledování zásilky.

Reklamace zboží

Na veškeré zboží poskytované v našem eshopu poskytujeme záruku 24 měsíců od zakoupení zboží (v případě prodloužených záruk se toto řeší s dovozcem nebo výrobcem). V případě reklamace prosím přejděte do sekce Reklamace (registrovaný uživatel) nebo vyplňte formulář na stránce Reklamační protokol, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.

Servis zboží

Některé produkty mají síť svých autorizovaných servisů. Řešení problému v záručním ale i pozáručním servisu tak může být při autorizovaných servisech rychlejší a levnější. Síť vybraných autorizovaných servisů Vám poskytneme pokud nás budete kontaktovat.

Často kladené otázky (FAQ)

Posíláte zboží do zahraničí?
Ano, pro bližší informace nás kontaktujte nebo v košíku vyberte možnost pro konkrétní zemi.

Poradíte mi s výběrem?
Ano a velmi rádi! Stačí nás kontaktovat po telefonu, online zákaznickém chatu nebo přes e-mail.

Co je to "běžná cena"?
Běžná cena uváděná u produktů je cena doporučená výrobcem nebo distributorem pro maloobchod.
 
Súbory cookies používame pre správne fungovanie našej webovej stránky a jej funkcií. Pomocou súborov cookies si tiež napríklad pamätáme váš preferovaný jazyk, zvyšujeme pre vás relevantnosť zobrazovaných reklám, počítame návštevnosť stránok a pamätáme si vaše nastavenia vykonané na stránke.