Nákup v internetovém obchodě Fotobatohy.sk
- Vyberte požadovaný tovar alebo sa prihláste do systému.
- Ak máte o výrobok záujem, zadajte počet kusov a kliknite na ikonu pridať do košíka. Takto si môžete vybrať a pridať do nákupného košíka viac produktov.
- Ak chcete zastaviť nakupovanie, kliknite na ikonu nákupného košíka v hornom navigačnom menu. Získate prístup k obsahu nákupného košíka, kde môžete dodatočne odstrániť alebo zmeniť počet produktov. Vykonané zmeny sa prejavia po kliknutí mimo polí alebo po stlačení klávesu Enter. Ak ste s výberom spokojní, kliknite na tlačidlo "Pokračovať".
- Vyberte spôsob dopravy a platby.
- Zadajte svoje dodacie údaje a kliknite na tlačidlo "Pokračovať" (ak ste prihlásení a už ste si vytvorili účet, polia sa vyplnia automaticky).
- Po skontrolovaní všetkých údajov a odsúhlasení podmienok odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo odeslat objednávku.
- Po odoslaní a spracovaní objednávky vám bude na váš e-mail okamžite zaslané potvrdenie o prijatí objednávky prevádzkovateľom. V prípade potreby vám na uvedenú e-mailovú adresu zašleme ďalšie informácie týkajúce sa vašej objednávky.
- Váš tovar vám bude doručený na základe dodacej lehoty.
Informace o produktech
Produkty na eshopu obsahují všechny důležité informace jako je obrázek, popis, parametry, dostupné varianty a subvarianty , aktuální skladové zásoby, různé identifikační kódy a v některých případech návody, videa nebo technické dokumenty ke stažení. V případě jakýchkoliv dotazů ke konkrétnímu produktu lze využít kontaktní formulář "dotaz k produktu" zobrazující se v detailu každého produktu.
Pojištění zboží
Zboží je pojištěno v rámci přepravní společnosti na hodnotu zboží, které obsahují zásilku. Pojištění platí na dobu během převozu až do doby, kdy je zboží k zákazníkovi doručeno. Před převzetím zboží od doručovatele doporučujeme pozorně zkontrolovat balík nebo obal zásilky. V případě, že je zásilka poškozena doporučujeme tuto informaci zaevidovat přes dostupné možnosti doručovatele případně zásilku ihned reklamovat jako škodnou událost na straně doručovatele.
Výměna zboží
Nejste spokojeni s velikostí batohu nebo chcete jinou barvu zakoupeného zboží? Poskytujeme až 14denní možnost vyměnit si zakoupené zboží ve stejné hodnotě. Pro výměnu zboží nás neváhejte kontaktovat.
Vrácení zboží
Na jakékoliv zboží v našem eshopu poskytujeme záruku na vrácení zboží do 14 dnů od doručení zboží. Podmínkou je nepoškozené zboží s originálním balením bez známek používání. Pro vrácení takového zboží vyplňte formulář odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.
Instalace zakoupeného zboží
Veškeré zboží zakoupené v našem eshopu obsahuje český návod k použití buď v přibaleném dokumentu, elektronické forně nebo na jeho obalu. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Sledování zásilek
O každém stavu objednávky je uživatel informován na speciálním odkazu objednávky i na zadaný e-mail a při odeslání i formou SMS. Při předání zásilky přepravní službě je na e-mail odesíláno sledovací číslo s odkazem na sledování zásilky.
Reklamace zboží
Na veškeré zboží poskytované v našem eshopu poskytujeme záruku 24 měsíců od zakoupení zboží (v případě prodloužených záruk se toto řeší s dovozcem nebo výrobcem). V případě reklamace prosím přejděte do sekce Reklamace (registrovaný uživatel) nebo vyplňte formulář na stránce Reklamační protokol, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.
Servis zboží
Některé produkty mají síť svých autorizovaných servisů. Řešení problému v záručním ale i pozáručním servisu tak může být při autorizovaných servisech rychlejší a levnější. Síť vybraných autorizovaných servisů Vám poskytneme pokud nás budete kontaktovat.