• Fotobatohy
  • Brauchen Sie Hilfe?
    Chat mit uns!
    Mo-Fre: 9.00 – 17.00 (CET)
  • Mein profil
  • ist leer
    0.00,- $
Fotobatohy.cz | foto a video příslušenství
 Novinky
Velikonoční expedice

Vážení přátelé dobrého světla, rádi bychom vám popřáli krásné velikonoční svátky a informovali vás, že expedice během svátků bude probíhat v sobotu (u vybraných dopravců) a poté až v úterý 19. 4.


Objednávky do Alzaboxu

Nechte si zásilku doručit pohodlně do nejbližšího Alzaboxu! Při objednávání zvolte způsob dopravy Zásilkovna a vyhledejte váš oblíbený Alzabox. Pozor, některé Alzaboxy i Z-boxy mohou být občas přetížené, a tak se může doručení zásilky protáhnout.

 Hodnocení zákazníků
  •  dobrý výběr, správné informace, kde jinde měli neúplné nebo žádné informace, tak tady to měli popsaný správně. Líbí se mi dobře popsané produktové stránky a chat, kde vám poradí, jestli se vám tam vejde přímo vaše technika. 
  •  Vsechno v poradku. 
  •  Dobrá nabídka, cena v pohodě. Trochu oldschool design, ale přehledné to mají. Ale skvelá podpora, necpali mi nejdrazší pridukt, ale reálně podle zkušeností poradili. Trochu dražší dobírka. 
mehr anzeigen...
  • hinzugefügt: 01.01.2021

Nákup v internetovém obchodě Fotobatohy.cz

  1. Vyberte si požadované zboží, případně se přihlaste do systému
  2. Pokud máte o produkt zájem, zadejte počet kusů a klikněte na ikonku vložit do košíku. Tímto způsobem můžete vybírat a přidávat do nákupního košíku další produkty.
  3. Pokud chcete ukončit nakupování, klikněte na ikonu nákupního košíku v horním navigačním menu. Získáte přístup k obsahu nákupního košíku, ve kterém můžete dodatečně odebírat nebo měnit počet produktů. Provedené změny se projeví po kliknutí mimo políčka nebo stisknutí Enter. Pokud jste s výběrem spokojeni, klikněte na tlačítko "Pokračovat".
  4. Zvolte způsob dopravy a platby
  5. Zadejte dodací údaje a klikněte na tlačítko "Pokračovat" (Pokud jste přihlášeni a máte již nastaven účet, políčka se vám vyplní automaticky).
  6. Po zkontrolování všech údajů a odsouhlasení obchodních podmínek odešlete objednávku kliknutím na tlačítko odeslat objednávku.
  7. Po odeslání a zpracování objednávky bude na váš e-mail obratem doručeno potvrzení o přijetí objednávky provozovatelem. Na uvedenou e-mailovou adresu vám budou v případě potřeby zasílány všechny další informace ohledně vaší objednávky.
  8. Vaše zboží vám bude doručeno na základě dodací lhůty.

Informace o produktech

Produkty na eshopu obsahují všechny důležité informace jako je obrázek, popis, parametry, dostupné varianty a subvariantyaktuální skladové zásoby, různé identifikační kódy a v některých případech návodyvidea nebo technické dokumenty ke stažení. V případě jakýchkoliv dotazů ke konkrétnímu produktu lze využít kontaktní formulář "dotaz k produktu" zobrazující se v detailu každého produktu.

Pojištění zboží

Zboží je pojištěno v rámci přepravní společnosti na hodnotu zboží, které obsahují zásilku. Pojištění platí na dobu během převozu až do doby, kdy je zboží k zákazníkovi doručeno. Před převzetím zboží od doručovatele doporučujeme pozorně zkontrolovat balík nebo obal zásilky. V případě, že je zásilka poškozena doporučujeme tuto informaci zaevidovat přes dostupné možnosti doručovatele případně zásilku ihned reklamovat jako škodnou událost na straně doručovatele.

Výměna zboží

Nejste spokojeni s velikostí batohu nebo chcete jinou barvu zakoupeného zboží? Poskytujeme až 14denní možnost vyměnit si zakoupené zboží ve stejné hodnotě. Pro výměnu zboží nás neváhejte kontaktovat.

Vrácení zboží

Na jakékoliv zboží v našem eshopu poskytujeme záruku na vrácení zboží do 14 dnů od doručení zboží. Podmínkou je nepoškozené zboží s originálním balením bez známek používání. Pro vrácení takového zboží vyplňte formulář odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.

Instalace zakoupeného zboží

Veškeré zboží zakoupené v našem eshopu obsahuje český návod k použití buď v přibaleném dokumentu, elektronické forně nebo na jeho obalu. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Sledování zásilek

O každém stavu objednávky je uživatel informován na speciálním odkazu objednávky i na zadaný e-mail a při odeslání i formou SMS. Při předání zásilky přepravní službě je na e-mail odesíláno sledovací číslo s odkazem na sledování zásilky.

Reklamace zboží

Na veškeré zboží poskytované v našem eshopu poskytujeme záruku 24 měsíců od zakoupení zboží (v případě prodloužených záruk se toto řeší s dovozcem nebo výrobcem). V případě reklamace prosím přejděte do sekce Reklamace (registrovaný uživatel) nebo vyplňte formulář na stránce Reklamační protokol, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.

Servis zboží

Některé produkty mají síť svých autorizovaných servisů. Řešení problému v záručním ale i pozáručním servisu tak může být při autorizovaných servisech rychlejší a levnější. Síť vybraných autorizovaných servisů Vám poskytneme pokud nás budete kontaktovat.

Často kladené otázky (FAQ)

Posíláte zboží do zahraničí?
Ano, pro bližší informace nás kontaktujte nebo v košíku vyberte možnost pro konkrétní zemi.

Poradíte mi s výběrem?
Ano a velmi rádi! Stačí nás kontaktovat po telefonu, online zákaznickém chatu nebo přes e-mail.

Co je to "běžná cena"?
Běžná cena uváděná u produktů je cena doporučená výrobcem nebo distributorem pro maloobchod.
 
Wir verwenden Cookies für das reibungslose Funktionieren unserer Website und ihrer Funktionen. Mithilfe von Cookies merken wir uns beispielsweise auch Ihre bevorzugte Sprache, erhöhen die Relevanz der angezeigten Anzeigen für Sie, berechnen die Anzahl der Seitenbesuche und merken uns Ihre auf der Seite vorgenommenen Einstellungen.