Nákup v internetovém obchodě Fotobatohy.cz
- Vyberte si požadované zboží, případně se přihlaste do systému
- Pokud máte o produkt zájem, zadejte počet kusů a klikněte na ikonku vložit do košíku. Tímto způsobem můžete vybírat a přidávat do nákupního košíku další produkty.
- Pokud chcete ukončit nakupování, klikněte na ikonu nákupního košíku v horním navigačním menu. Získáte přístup k obsahu nákupního košíku, ve kterém můžete dodatečně odebírat nebo měnit počet produktů. Provedené změny se projeví po kliknutí mimo políčka nebo stisknutí Enter. Pokud jste s výběrem spokojeni, klikněte na tlačítko "Pokračovat".
- Zvolte způsob dopravy a platby
- Zadejte dodací údaje a klikněte na tlačítko "Pokračovat" (Pokud jste přihlášeni a máte již nastaven účet, políčka se vám vyplní automaticky).
- Po zkontrolování všech údajů a odsouhlasení obchodních podmínek odešlete objednávku kliknutím na tlačítko odeslat objednávku.
- Po odeslání a zpracování objednávky bude na váš e-mail obratem doručeno potvrzení o přijetí objednávky provozovatelem. Na uvedenou e-mailovou adresu vám budou v případě potřeby zasílány všechny další informace ohledně vaší objednávky.
- Vaše zboží vám bude doručeno na základě dodací lhůty.
Informace o produktech
Produkty na eshopu obsahují všechny důležité informace jako je obrázek, popis, parametry, dostupné varianty a subvarianty , aktuální skladové zásoby, různé identifikační kódy a v některých případech návody, videa nebo technické dokumenty ke stažení. V případě jakýchkoliv dotazů ke konkrétnímu produktu lze využít kontaktní formulář "dotaz k produktu" zobrazující se v detailu každého produktu.
Pojištění zboží
Zboží je pojištěno v rámci přepravní společnosti na hodnotu zboží, které obsahují zásilku. Pojištění platí na dobu během převozu až do doby, kdy je zboží k zákazníkovi doručeno. Před převzetím zboží od doručovatele doporučujeme pozorně zkontrolovat balík nebo obal zásilky. V případě, že je zásilka poškozena doporučujeme tuto informaci zaevidovat přes dostupné možnosti doručovatele případně zásilku ihned reklamovat jako škodnou událost na straně doručovatele.
Výměna zboží
Nejste spokojeni s velikostí batohu nebo chcete jinou barvu zakoupeného zboží? Poskytujeme až 14denní možnost vyměnit si zakoupené zboží ve stejné hodnotě. Pro výměnu zboží nás neváhejte kontaktovat.
Vrácení zboží
Na jakékoliv zboží v našem eshopu poskytujeme záruku na vrácení zboží do 14 dnů od doručení zboží. Podmínkou je nepoškozené zboží s originálním balením bez známek používání. Pro vrácení takového zboží vyplňte formulář odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.
Instalace zakoupeného zboží
Veškeré zboží zakoupené v našem eshopu obsahuje český návod k použití buď v přibaleném dokumentu, elektronické forně nebo na jeho obalu. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Sledování zásilek
O každém stavu objednávky je uživatel informován na speciálním odkazu objednávky i na zadaný e-mail a při odeslání i formou SMS. Při předání zásilky přepravní službě je na e-mail odesíláno sledovací číslo s odkazem na sledování zásilky.
Reklamace zboží
Na veškeré zboží poskytované v našem eshopu poskytujeme záruku 24 měsíců od zakoupení zboží (v případě prodloužených záruk se toto řeší s dovozcem nebo výrobcem). V případě reklamace prosím přejděte do sekce Reklamace (registrovaný uživatel) nebo vyplňte formulář na stránce Reklamační protokol, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.
Servis zboží
Některé produkty mají síť svých autorizovaných servisů. Řešení problému v záručním ale i pozáručním servisu tak může být při autorizovaných servisech rychlejší a levnější. Síť vybraných autorizovaných servisů Vám poskytneme pokud nás budete kontaktovat.